De waarden van Flanders DC

Welke waarden dragen de collega’s bij Flanders DC hoog in het vaandel? Waarvoor wil Flanders DC staan of waarnaar streven we te staan?

1. Kwalitatief

Flanders DC gaat voor kwaliteit in de overtreffende trap, namelijk voor de ‘extra mile’. Van de scenografie en de inhoud en experience op onze events over de verpakking van onze tools en communicatie, tot het leveren van advies en de acties die we ondernemen in het buitenland: we streven naar kwaliteit tot in de kleinste details.

2. Inspirerend

Flanders DC wil inspirerend zijn door continu te zoeken naar vernieuwing in de inhoud, formats, scenografie of communicatie van onze acties. We verzamelen voortdurend nieuwe inzichten die we delen met onze klanten. Daarbij hebben we een bijzondere aandacht voor duurzaamheid, diversiteit en innoverend ondernemen.

3. Respectvol

We tonen respect voor elke klant, partner en werknemer. Wij nemen elke vraag in acht, of je nu een prille starter of ervaren ondernemer bent, en geven realistisch advies. We houden onze beloftes of zijn transparant als dat niet zou lukken. Want samenwerken met ons moet een aangename ervaring zijn. We zorgen ervoor dat onze producten en events voor iedereen toegankelijk zijn. In onze communicatie en op onze podia maken we ruimte voor een diverse mix aan profielen. We sluiten bij dit alles niemand uit op basis van ras, gender, leeftijd, afkomst, religie, politieke overtuiging, seksuele oriëntatie of beperking.

4. Echt

Flanders DC wil echt en oprecht zijn. Wie hier werkt, doet dat met overtuiging, geloof en enthousiasme. We zijn allen ‘architect-metsers’ die op niveau meedenken, maar ook de handen uit de mouwen kunnen steken. We vertrekken vanuit de concrete noden van onze klanten en blijven niet vaag, maar reiken hen hefbomen aan die ze direct kunnen gebruiken. Onze communicatie is eerlijk en niet hoogdravend. De personen en thema’s die we belichten in onze communicatie zijn echt en delen hun verhaal uit enthousiasme.

5. Speels

Creatief ondernemen is een serieuze zaak, maar het leven is te kort om alles té serieus te nemen. We brengen daarom graag events, tools, artikels met een streepje fantasie en speelsheid, smaakvol maar toch met een tikkeltje lichtheid. Ons taalgebruik is niet alleen correct en eerlijk, maar ook wervend en snappy, met een knipoog of humor. De inhoud van onze communicatie is steeds vlot leesbaar. We kiezen daarbij het meest toegankelijke medium per boodschap.