Workshops: digital storytelling en social media

Social media eisen een steeds groter aandeel op binnen de communicatiemix. Toch bijten heel wat organisaties hun tanden nog stuk op het gebruik ervan. Vernieuwende projecten en nieuwe doelgroepen vereisen nu eenmaal ook aangepaste communicatiestrategieën. Hoe begin je er aan? Welke boodschappen en verhalen breng je via welke kanalen? Hoe stem je de rest van de communicatiemix en jouw organisatiestructuur er op af?

In deze sessie krijg je een aantal inzichten en handige tips & tricks aangereikt. Een interactieve sessie met sprekende voorbeelden uit de cultuursector. Voor deze sessie nodigt Cultuurloket David Zegers uit. Hij was tussen 2006 en 2016 marketing directeur van de AB en richtte nadien SKYTIGER op: een artist management en music & marketing agency. David is tevens coördinator van Witlofsessies: een concertreeks van eigenzinnige artiesten op plekken met een ziel. Zo schreef hij recent nog een social media plan in het kader van de uitreiking van de Ultimas. 

Inschrijven

Deze workshop is pas zinvol als je al wat ervaring hebt met sociale media. Dus niet voor de absolute beginner. Deze workshop kost 25 euro. Je ontvangt de betalingsmodaliteiten na je inschrijving. Die is pas definitief na betaling. 

Je kan je inschrijven voor de sessie op 23 september te Kortrijk, 10 oktober te Hasselt of 26 november te Brussel.

Datum

23 september tot 26 november 2019

Organisator

Cultuurloket

Prijs

25 euro

Andere activiteiten