Versterk je klantenbinding

Georganiseerd door
Flanders DC

Voor veel ondernemers in de mode- en design sector is het een uitdaging om klanten te overtuigen trouw te blijven aan een merk en toch wordt dit vaak beschouwd als de heilige graal voor groei en het vergroten van marktaandeel. Een sterke klantenbinding verhoogt niet alleen de kans op terugkerende klanten, maar opent ook de mogelijkheid tot het vormen van ambassadeurs voor je merk. Tijdens dit Master Lab op dinsdag 11 juni onderzoeken we strategieën om trouwe klanten te vinden en te behouden. In het huidige tijdperk waarin klanten gemakkelijk zowel online als fysiek bij diverse merken kunnen winkelen, is het behouden van die loyaliteit immers moeilijker dan ooit.

Schrijf je in en kom alles te weten over de meest recente ontwikkelingen op gebied van klantenbinding. We analyseren wat loyaliteit juist inhoudt en hoe het effectief kan worden benut. Hoe maak je je organisatie klantgericht en wat is het belang van het creëren van een community rond je merk? Hoe dragen loyaliteitsprogramma's bij aan het bevorderen van frequente aankopen bij een specifiek merk? Op welke manier maakt real-time data het verschil in klantenbinding? We verkennen hoe luxe merken klantentrouw opbouwen door ‘clienteling’, een levenslange gepersonaliseerde service. Ten slotte onderzoeken we op welke manier technologie kan bijdragen aan het herdefiniëren van klantenbinding.

Concreet

Dit event zal plaatsvinden op dinsdag 11 juni.

Een ticket kost 120 euro (excl. btw) en is inclusief een Flanders DC jaarmagazine (ter waarde van 10 euro). 

Voor wie?

Dit event is bedoeld voor mensen die zich meer willen inlezen in de ontwikkelingen op gebied van klantenbinding.

Programma

Het programma en de experts worden binnenkort bekendgemaakt.


De ticketverkoop vind je hier. Hou onze website of sociale mediakanelen in de gaten voor het volledige programma en meer informatie.

Datum

11 juni 2024

09:45 - 17:00

Organisator

Flanders DC

Prijs

120 euro (excl. btw)

Andere activiteiten